Відправлення замовлень відбувається з понеділка по суботу.
Доставка по Україні:
Доставка по Україні відбувається за допомогою сервісу доставки "Нова пошта".
Відправляємо замовлення на протязі 24 годин з моменту оформлення замовлення з понеділка по суботу.
Орієнтовна ціна доставки:
- на відділення сервісу "Нова пошта" - від 60 грн. "Новая почта" - от 60 грн.
- на почтомат сервісу "Нова пошта" - від 40 грн.
- кур'єром сервісу "Нова пошта" - від 80 грн.
- кур'єром до дверей по м. Одеса - від 100 грн.
Перевіряйте будь ласка посилки при отриманні! Так як кожна посилка страхується та у разі поломки або зникненні товару - збитки відшкодовуються транспортною компанією!
Самовивіз м. Одесса:
Забрати заздалегідь оформлене замовлення можна за адресою нашого виробництва - пр. Небесної сотні 103. Наразі самовивіз оговорюється через ситуацію у країні!
Способи сплати:
- Накладний платіж з передплатою 200 грн. Залишок вартості товару сплачується на пошті при отриманні посилки. В даному випадку ви будете змушені додатково сплатити комісію сервісу Нової пошти за пересилку грошей. (20 грн + 2% вартості товару).
-
Оплата на карту PrivatBank. У вас є можливість зробити оплату на карту ПриватБанку за допомогою термінала самообслуговування або додатку "Приват24".
- Оплата на карту Monobank. У вас є можливість зробити оплату на карту Monobank за допомогою термінала самообслуговування або додатку "Monobank".
- Оплата за реквізитами розрахункового рахунку. Ми є офіціально оформленим магазином, який платить податки. Це дозволяє нам приймати кошти на р/р та виставляти рахунки.
- Оплата онлайн за допомогою сервісу "LiqPay". Даний спосіб має на увазі оплату замовлення одразу після того як ви додали товари до кошика. за допомогою сервісу "LiqPay". Підтримується оплата ApplePay, GPay, а також оплата по QR-коду або ж картою вашого банку.
-
Оплата з рук в руки. Для жителів м. Одеса є можливість оплати товару з рук в руки при отриманні кур'єру або у разі самовивозу.
Обмін та повернення.
У разі, якщо товар Вам не підійшов або виявився бракованим - вихід є!
Для того, щоб зробити повернення або обмін товару належної якості, переконайтесь у наступному:
- пройшло не більш ніж 14 днів з моменту покупки (без урахування дня покупки).
- збережений товарний вид.
- товар не був у використанні.
- товар не входить до списку товарів, не підлягаючих поверненню відповідно до законодавства.
- в наявлості уся комплектація товару, у тому числі пакування без ушкоджень.
У разі виявлення дефекту товару:
Ми відповідаємо за якість нашої продукції, тому безкоштовно зробимо обмін товару або повернення коштів за нього у разі виявлення на продукті значного виробничого браку або дефекту!
При відправленні транспортною компанією "Нова пошта" кожна посилка страхується на повну суму вартості продукту. В таких випадках відповідальність за збереження цілісності товару несе беспосередньо компанія "Нова пошта". Обов'язково огляньте посилку при отриманні при співробітнику Нової пошти, щоб переконатися в ії цілісності та повній комплектації. У разі виявлення слідів ушкодження при транспортировці - повідомте про це співробітника транспортної компанії та складіть акт приймання-передачі та претензію!!! Обов'язково!!! Навіть якщо кілометрова черга! Ми намагаємось пакупати максмаально якісно, але всі ми бачили відео з відділень, як там грають у футбол посилками :)
Оформити обмін та повернення можна декулькома шляхами:
- Подзвонити або написати у Telegram/Viber за номером: +38 (063) 204 64 48.
- Написати на електронну пошту: candy.office.od@gmail.com
*повернення товару відбувається в відповідності до Закону України "Про захист прав споживачів". Усі транспортні витрати несе покупець. Розгляд запиту про повернення коштів відбувається на протязі 10 робочих днів з моменту звернення.
З повним текстом Публічної оферти можна ознайомитись ТУТ